POZWÓL NAM ZOSTAĆ SWOIM PARTNEREM IT
Najczęściej zadawane pytania
Outsourcing IT obejmuje pełną obsługę informatyczną firmy lub wybrane procesy, np. serwisowanie sprzętu, zabezpieczanie danych przed ich utratą, czy usuwanie awarii komputerów. Jest to więc wsparcie informatyczne, jakiego udzielają zewnętrzne firmy, posiadające wieloletnie doświadczenie w branży IT. Z takich usług skorzystać mogą zarówno mniejsze, jak i większe przedsiębiorstwa. Outsourcing informatyczny dla firm to wiele zalet, nie tylko tych finansowych.
IT nie rozróżnia gałęzi biznesu. Jest jego nierozłączną częścią – zwłaszcza w sytuacji, gdy działania firmy ograniczają czynniki zewnętrzne (jak np – ostatnio – pandemia wirusa). Jesteśmy zatem wszędzie, gdzie potrzebne jest wsparcie nowoczesnych technologii.
Staramy się być do dyspozycji 24h/dobę, 7 dni w tygodniu i 365 dni w roku.
Godziny pracy naszej pomocy technicznej dostosowujemy do godzin pracy naszych Klientów – najczęściej: 9:00 – 17:00.
Każde oprogramowanie antywirusowe jest dobre, pod warunkiem, że wiemy, w jaki sposób z niego korzystać. Na rynku znaleźć można mnóstwo świetnych, darmowych narzędzi. Należy jednak pamiętać, iż w dużej mierze tworzone są one przy współpracy społeczności użytkowników, dzięki czemu posiadają stale rozbudowywaną funkcjonalność, z którą nie każdy jest w stanie sobie poradzić.
Standardowy czas reakcji wynosi 30 minut od momentu przyjęcia zgłoszenia.
Systemy operacyjne serwerów i stacji roboczych (Windows/UNIX/Linux), bazy danych (MySQL/PostgreSQL/MS SQL), urządzenia sieciowe (m.in. Cisco, Juniper, Mikrotik, Ubiquiti), systemy CRM i ERP, rozwiązania chmurowe i wirtualizację i konteneryzację (GCP/Azure/Amazon AWS, VMWare, KVM, Docker).
Standardowa umowa zawierana jest na 12 miesięcy kalendarzowych.
Końcowa cena uzależniona jest od zakresu usług, ilości urządzeń (serwerów, stacji roboczych, drukarek, urządzeń sieciowych, etc.), gwarantowanego czasu reakcji, oraz innych czynników bezpośrednio wpływających na częstotliwość wykonywanych przez nasz zespół prac.